ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

بی‌‌ام‌و X2 2018 جدید قبل از رونمایی رسمی رونمایی شد

بی‌‌ام‌و X2 2018 جدید با بیتابی تمام چهره ی رسمی و استتار شده ی خود را نمایان کرد.

بی‌‌ام‌و X2 2018 جدید قبل از رونمایی رسمی در اواخر امسال، چهره ی خود را در صفحات وب نشان داد. مجموعه ای از تصاویر این خودرو توسط وب سایت Highsnobiety منتشر شده است و بی‌‌ام‌و X2 2018 جدید را در یک پوشش منحصر بفرد نشان می دهد. این تصاویر نشان دهنده ی این است که این خودروی جدید خودروساز باواریایی یک خودروی کراس اوور راحت شهریست.

  ادامه مطلب ...

شورولت کامارو SS ارزانتر، برای شکست فورد موستانگ GT و دوج چلنجر

شورولت کامارو SS همیشه به دنبال یک فرصت برای زمین گیر کردن رقبایی مثل فورد موستانگ GT و دوج چلنجر بوده و این بهترین فرصت است!

  ادامه مطلب ...

خوش استایل ولفسبورگی، اولین تجربهٔ رانندگی با فولکس‌واگن آرتئون

احتمالاً فولکس‌واگن CC را به یاد دارید. خودرویی که بر اساس سدان پاسات ساخته شده بود. حال چند وقتی است که سازنده آلمانی جایگزین این خودرو را با نام آرتئون معرفی کرده است. آرتئون هم مانند سلفش یک سدان کوپه است که ممکن است برای استفاده‌های خانوادگی چندان مناسب نباشد؛ اما بااین‌حال این خودرو دو اینچ فاصله محوری بیشتری نسبت به پاسات دارد و همچنین ابعاد آن بزرگ‌تر از آئودی A6 به نظر می‌رسد.

  ادامه مطلب ...

کیا سورنتو GT-Line مدل 2017: پهلوانی از خاوران

و اما نوبت به کیا سورنتو 2017 رسیده تا درست و حسابی ورانداز شود. تا اینجا هرچه گفتند که کره‌ای‌ها اِل هستند و بل و غیره ما هم به حرف‌هایشان گوش دادیم، هرچه ما گفتیم فلانی‌ها (اصلاً مشخص نیست که منظورم خودروهای ژاپنی است) دیگر باید راه را برای سبقت کره‌ای‌ها باز بگذراند، گفتند: «زرشک، شاگرد را چه وقت، یارای هماوردی استاد بود/ورنه فوت (همان فوت کوزه‌گری) ندانسته چه کس شایسته نام استاد بود. [ضمن عذرخواهی بابت جور نبودن قافیه و وزن و آرایه و…]

  ادامه مطلب ...

نسل بعدی مزدا 3 با تکنولوژی احتراق جدید می‌آید

اخیراً مزدا اقدام به معرفی مدل سال 2018 از محصول محبوب خود یعنی 3 کرده است اما اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند که این کمپانی ژاپنی از نمایشگاه خودروی فرانکفورت برای رونمایی تکنولوژی پیشرانه جدیدی خواهد کرد که در نسل بعدی این خودرو بکار خواهد رفت.

  ادامه مطلب ...