ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

هوآنگ های N3، پیک‌آپ تنومند چینی

سام کاویانی: جانور عظیم‌الجثه‌ای را که در تصویر می‌بینید، پیکاپی به نام هوآنگ های N3 است که از جلوپنجره‌ای بزرگ و رینگ‌های آلومینیمی براق بهره می‌برد. مدل N3 پرچم‌دار جدیدی از پیکاپ‌های ردیف N هوآنگ های است که شامل مدل‌های دیگری چون N1،N1S و N2 نیز می‌گردد. مدل پایه این خودرو با حرف A تعریف می‌شود. مدل اسپرت آن یا S بعداً رونمایی خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

نسخهٔ اسپرت بیوک ریگال GS جدید، رسماً معرفی شد

پس از چند ماه انتشار تصاویر و اطلاعات غیررسمی، سرانجام بیوک رسماً نسخه اسپرت ریگال GS جدید را رونمایی کرد. البته شگفتی چندانی در این رابطه وجود ندارد چراکه قبلاً تقریباً به‌طور کامل اطلاعات و مشخصات این ماشین افشا شده بود ولی خبر خوب اینکه مشخصات رسمی ریگال GS دقیقاً با آنچه که قبلاً منتشر شده بود یکسان است. این یعنی بیوک سدانی لیفت‌بک با استایلی جذاب، سیستم چهارچرخ محرک، ویژگی‌های لوکس و عملکرد بالا ارائه کرده است.

 

ادامه مطلب ...

دوئل مزدا 3 و هیوندای الانترا

قطار رقابت‌های خودرویی پدال امروز به ایستگاه سدان‌های کامپکت رسیده است. کلاسی که در دوئل قبلی آن میتسوبیشی لنسر و کیا سراتو رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. در این نبرد مجموعاً طی هردو نظرسنجی تعداد 2343 رأی به ثبت رسید که لنسر توانست با کسب 1752 عدد از آن‌ها یا به عبارتی 74 درصد از کل آرا، با قاطعیت بر رقیب کره‌ای پیروز شده و راهی مرحلۀ بعد گردد. این در حالی است که سهم سراتو از این آرا تنها 591 رأی بوده است. امروز نیز در سومین دوئل گروه سدان‌های کامپکت، دو سدان ژاپنی و کره‌ای به مصاف یکدیگر رفته‌اند که هردو در سابقه‌ای طولانی در کشورمان برخوردارند و برای ما ایرانیان کاملاً شناخته‌شده هستند. این دو رقیب عبارت‌اند از مزدا 3 و هیوندای الانترا.

  ادامه مطلب ...

هوش مصنوعی بزرگ‌ترین خطر برای بشر

درحالی‌که کمپانی او طلایه‌دار استفاده از هوش مصنوعی است، مدیرعامل تسلا هنوز هم معتقد است که این هوش مصنوعی بزرگ‌ترین ریسکی است که تمدن ما با آن روبروست.

  ادامه مطلب ...

خودروی شاسی بلند رولزرویس کولینان ، رقیب جدی بنتلی بنتایگا

خودروی شاسی بلند رولزرویس کولینان به عنوان اولین مدل شاسی بلند رولزرویس وارد مراحل توسعه شده است و در حال آماده سازی برای رقابت با بنتلی بنتایگا می باشد.

خودروی شاسی بلند رولزرویس کولینان که اولین مدل تمام چرخ ها متحرک بنتلی خواهد بود، در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و در بازار فروش قرار خواهد گرفت و از همان لحظه رقابت خود را با خودروی شاسی بلند لوکس بنتلی ، یعنی بنتلی بنتایگا ، در بالاترین سطح خودرو های شاسی بلند لوکس آغاز خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...