ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

ب‌ام‌و در راه ساخت هایپرکار هیبریدی برای ورود به یک بازی جذاب!

با وجود سر و صدا و موفقیت هایپرکار هایی مثل پورشه ۹۱۸، مک لارن P1 و فراری لافراری ورود سایر خودروسازان به این رقابت هیجان انگیز اصلا دور از انتظار نیست. مرسدس بنز هم یکی از این کمپانی هاست که قبلا این ماجراجویی را انجام داده است و اما خبرهایی هم از ب‌ام‌و در راه است.

  

 

ب‌ام‌و در راه ساخت هایپرکار هیبریدی برای ورود به یک بازی جذاب!

 

بنا بر خبری که از وبسایت Drive منتشر شده، ب‌ام‌و هم در فکر این است که با ساخت هایپرکار وارد رقابتی سخت با کمپانی هایی مانند مک لارن و مرسدس بنز شود. در حالی که ساخت هایپرکار در اولویت اول این کمپانی قرار ندارد اما معاون فروش و بازاریابی ب‌ام‌و به این نکته اشاره کرده که در راه تولید این خودرو نوع خاص و فوق العاده ای از تکنولوژی هیبریدی بکار برده خواهد شد و ایده های آن هم کاملا آماده است.

 

این مدیر ارشد ب‌ام‌و گفت :

“دو مسئله در اینجا وجود دارند که عبارتند از ظرفیت توسعه و سرمایه‌ی موردنیاز. علاقه ی ما در راستای این دو مسئله ساخت هایپرکار است. مهندسان ما هم این کار را دوست دارند. اما باید سرمایه ی انجام آن هم وجود داشته باشد. ما ایده‌ها و کانسپت هایی را طراحی کرده ایم و اگر حتی قرار باشد فردا کار خود را شروع کنید، ما کاملا می‌دانیم که این هایپرکار به چه شکل و صورتی خواهد بود خواهد بود.”

 

ب‌ام‌و در راه ساخت هایپرکار هیبریدی برای ورود به یک بازی جذاب!

 

این اولین باری نیست که ب‌ام‌و روی ایده‌ی ساخت هایپرکار فکر میکند. علاوه بر کانسپت M1 هامیج که در تصاویر مشاهده می‌کنید، خبرهایی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که نشان از همکاری ب‌ام‌و با مک لارن برای توسعه‌ی هایپرکاری با قدرت بالای ۷۵۰ اسب بخار و قوای محرکه‌ی هیبریدی داشت. اما در نهایت مشخص شد این شایعه ای بیش نبوده است.

با تمام این تفاسیر در حال حاضر ب‌ام‌و معتقد است که خودروی اسپورت و هیبریدی i8 توان این را داراست که نقش خود به عنوان خودروی شاخص برند را حفظ کند. نسخه‌ی رودستر i8 هم در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و عملکرد آن بهبود خواهد یافت. احتمالا شاهد افزایش خروجی قوای محرکه و تجدید نظر در سیستم تعلیق این خودرو باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.