ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج هم جاسوسی شد

مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج ، با همکاری استون مارتین و مرسدس بنز، و نقش آفرینی AMG

تصاویر جاسوسی مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج هم منتشر شد اما به نحوی خاص. هر روز تصاویر جاسوسی از مدل های مختلفی از خودرو های مختلف گرفته می شود که البته این کار معمولاً بر خلاف میل تولید کنندگان این خودرو هاست. اما همه ی آن خودرو ها به زیبایی و تر و تمیزی چیزی که در اینجا میبینید نیستند. این یک تصویر جاسوسی باشکوه از مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج است.

  

 

مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج هم جاسوسی شد

 

 

ما چه چیزی در مورد مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج می دانیم؟

استون مارتین می گوید که این سبک بدنه، به چیزی که ما در ونتیج جدید خواهیم دید بسیار نزدیک است. در حالی که چاپ هوشمندانه روی بدنه ی این پیش تولید مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج باعث مبهم شدن خطوط روی بدنه شده است، اما با یک نگاه می توانیم تفاوت این خودرو با استون مارتین DB11 را بفهمیم. در واقع با نگاه به این مدل پیش تولید، می توانیم سایه هایی از استون مارتین DB10 جیمز باند در فیلم اسپکتر را ببینیم، و این اصلاً بد نیست.

 

مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج هم جاسوسی شد

 

 

کاندیدای اصلی پیشرانه برای مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج

یک احتمال قوی وجود دارد که برای انتخاب قلب تپنده ی مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج ، یک همکاری بین استون مارتین و مرسدس بنز برای محول کردن این وظیفه به AMG انجام بگیرد. کاندیدای اصلی انتخاب قلب تپنده ی این خودرو، یک پیشرانه ی ۴٫۰ لیتری V8 بی‌توربو است که به تازگی به عنوان یک جایگزین سبک وزن برای پیشرانه ی V12 مدل DB11 معرفی شده است.

 

مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج هم جاسوسی شد

 

این پیشرانه توسط AMG ساخته شده است اما تنظیم و بهینه سازی آن بعهده ی خود استون مارتین بوده است. این قلب تپنده ی بهینه سازی شده توانایی تولید قدرتی معادل ۵۰۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۶۹۴ نیوتن متر را برای مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج خواهد داشت. این همان پیشرانه ایست که در مرسدس AMG GT S استفاده شده است و اگر در V8 ونتیج جدید استفاده شود، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آین خودرو را به حدود ۴ ثانیه می رساند.

 

مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج هم جاسوسی شد

 

مطمئناً چیز های زیادی در مورد مدل آینده ی استون مارتین V8 ونتیج وجود دارد که ما نمیدانیم اما بر اساس آنچه که تاکنون دیده ایم فقط باید صبر داشته باشیم. اما خوشبختانه صبر ما زیاد طول نخواهد کشید چرا که اندی مالر ، مدیر عامل استون مارتین پیشتر اعلام کرده است که تا پایان سال جاری این خودرو را خواهیم دید.

 

منبع : مجله ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.