ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

ماشین 6

ماشین 6 - اخبار و مقالات دنیای خودرو

کنسل شدن 63 هزار سفارش تسلا مدل 3

تسلا ادعا می‌کند هر روز 1800 سفارش برای مدل 3 دریافت می‌کند اما معلوم شده سفارش‌های این خودرو از زمان معرفی نسخه پیش‌تولیدی در اوایل سال 2016 به‌صورت بی‌وقفه افزایش نیافته است.

  


مدیرعامل این شرکت آقای ایلان ماسک که در گردهمایی مدیران شرکت سخن می‌گفت به این نکته اشاره کرد که تاکنون حدود 63 هزار سفارش مدل 3 کنسل شده است و بدین ترتیب تعداد کل سفارش‌ها از 518 هزار به 455 هزار سفارش کاهش یافته است.
او گفت:

این لغو سفارش‌ها در بیش از یک سال رخ داده است. من فکر می‌کنم این اعداد بی‌اهمیت و ناچیز هستند. با تلاشی کم می‌توانیم به آسانی میزان رزرو مدل 3 را بالاتر ببریم. وضعیت یاد شده مشابه این است که شما یک رستوران دارید و همبرگرهایی سرو می‌کنید و زمان انتظار یک و نیم ساعتی برای همبرگرها وجود دارد. آیا شما واقعاً می‌خواهید مردم بیشتری را برای سفارش همبرگرهای بیشتر تشویق کنید؟


ماسک گفت که سفارش‌های امروزی مدل 3 احتمالاً تا پایان سال 2018 تحویل داده نخواهند شد و البته اهداف تولید موردنظر کمپانی دست نخورده باقی خواهند ماند.


گفته می‌شود تسلا برنامه‌هایی برای ساخت 5 هزار دستگاه مدل 3 در هفته دارد و این کار را می‌خواهد تا پایان سال 2017 انجام دهد. همچنین انتظار می‌رود در سال 2018 در هر هفته حدود 10 هزار دستگاه مدل 3 تولید شود.


ماسک در خاتمه گفت:

زمانی که گفتم جهنم تولید یعنی مفهوم آن را می‌دانستم. ما این را می‌دانیم. ما جهنم را سرزنش نمی‌کنیم زیرا بلیتش را خریده‌ایم! شاید این بهترین احساسی باشد که تاکنون درباره تسلا داشته‌ام…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.