هرچند رولزرویس به گسترش سبد محصولات خود میاندیشد ولی برخلاف روند فعلی بازار خودرو، این شرکت به دنبال افزایش فروش خود نیست. رئیس این برند اشرافی بریتانیایی آقای «Torsten Müller-Ötvös» گفته است که رولزرویس بدون تلاش برای افزایش فروش، به دنبال گسترش طیف محصولات خود است؛ اما علیرغم افزایش تعداد محصولات، فروش رولزرویس به همین میزان کنونی باقی خواهند ماند. وی در این رابطه اذعان داشته که افزایش فروش بیمعنی است زیرا خریداران رولزرویس نمیخواهند رولزرویس دیگری را در خیابانها ببینند.
همچنین Autocar در خبری تعجببرانگیز گزارش داده است که رولزرویس نسل جدید نسخههای کوپه و دراپهد فانتوم را تولید نخواهد کرد؛ بنابراین مدلهای کوچکتر رایث و داون نقش این مدلهای مذکور را در سبد محصولات رولزرویس بازی خواهند کرد درحالیکه این شرکت مدلی کوچکتر از گوست نیز تولید نخواهد کرد. به گفتهٔ Müller-Ötvös، رولزرویس سال گذشته تنها حدود چهار هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده درحالیکه انتظار میرود عرضهٔ کراساوور کولیان در سال 2019 خریداران جدیدی را به سمت این برند فوق لوکس جذب کرده و فروش آنرا را به حدود پنج هزار دستگاه برساند.
این در حالی است که رولزرویس بهتازگی نسل هشتم سدان فوق لوکس و پرچمدار فانتوم خود را رونمایی کرده است. این خودرو بر اساس پلتفرم آلومینیومی کاملاً جدیدی ساخته شده و از یک پیشرانهٔ 6.75 لیتری V12 توئین توربو با 563 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور استفاده میکند؛ اما حالا با توجه به این گزارش مشخص شد که فانتوم جدید فقط بهصورت سدان تولید خواهد شد و خبری از نسخههای کوپه و دراپهد آن نخواهد بود.